Tuesday 26 April 2011

CERITA ARTIS KOREA

GuHaRa-KARA before & after

BEFORE


AFTER


Mostly idol group perempuan ke lelaki ke kat Korea ni memang banyak yang dah ‘repair’ muka. Even dah jadi common walaupun untuk orang-orang biasa. Ada one of my korean friend yang lepas aje cuti 2 bulan summer terus muka berubah..memang makin lama makin cantik..
Biasalah tu kan.. siapa yang tak nak cantik. Dekat Korea ni kalau tak cantik memang macam dipandang sebelah mata je oleh masyarakat. So untuk membolehkan dorang compete dengan society, banyak yang mencantikkan diri. Sekarang memang artis banyak yang open pasal repair muka ni.. mostly mata , hidung dan mulut lah..
Lelaki selalunya botox mahupun filler.. dan buang kelopak mata bagi nampak sepet. Rain penyanyi pelakon tu satu masa dulu dianggap muka perfect dan menjadi reference untuk para plastic surgery ni.
GuHaRa buat pengakuan yang dia da buat something pada mata, hidung dan juga gigi sebab boss syarikat rakaman dia yang suruh..
No wonder semua nya comel-comel belakee..
Apa pun.. dorang tak kisahlah kot sebab bukan beragama Islam.. lantak kauu laaaa labuuuu..



미남잇이시네요 – You’re beautiful

20090923_anjellf_main

2
*from Google Image*



Thanks to Nada sebab cik Nadalah yang bersungguh-sungguh datang ke rumah saya semalam kerana semata-mata mahu melihat ceria You’re beautiful(미남이시네요) ini..
haha u know me..
saya tidak melayan sebarang drama korea yang tak bermutu / sedih terlampau / streotype tapi selepas mendengar sinopsis dari Episod satu sampailah episod semalam.. cerita ni jalan cerita agak sama macam cerita Coffee Prince (if tidak pernah mendengar sila Google ok?)
Kisah tentang 1 group band yang dianggotai oleh 4 orang 꽃미남(err camne nak translate ni yea? oh pretty boys lah kot) yang memang comel lote pun.. seorang dari ahli Go Mi Nam(고미남)  tiba-tiba mengalami kecederaan dan telah diganti oleh adik perempuannya yang mempunyai muka lebih kurang dan berusaha untuk mengcover dirinya sebagai seorang lelaki walaupun sebenarnya dia adalah seorang wanita tulen.. Apakah kesudahannya? hahaha saya pun tidak tahu laaaa..
we’ll see next week lah ok?
Wah..bagus betul kau menerangkan kat aku pasal cerita ni kan noks? siap aku boleh tersuka..dahla aku memang secara azalinye memang nyampah betul tgk drama korea yang stereo lah type ni kan..
tp aku tersuka la plak drama ni.. hehehe.. sbb die lari dr typical korean drama yang sedih melampau2.. bala bertimpa-timpa, bunuh-membunuh eghh camtulah..
untuk list artis etc..
bolehlah melayari http://wiki.d-addicts.com/You%27re_Beautiful
p/s: Gosip artis korea.. sekarang tgh kecoh pasal body yang hot Uee(After School band) and telah berNaver (same function dengan Google cume berbahasa Korea kepada sesiapa yang tak tahu.. ) dan ada orang telah meletak gambar menunjukkan selulit Uee tu.. ish2 teruk ok.. tp lepas cerita pasal Jae Bom 2PM group tu tak de hallah netizens ni nak letak ape2 pun kat internet..





 

Artis Korea, Wonder Girls Nak Datang Malaysia

 
 
 
 
Berita baik untuk peminat kumpulan wanita paling terhangat di Korea Selatan, Wonder Girls khabarnya bakal turun ke Malaysia untuk membuat konsert. Detailsnya masih tak dapat dikenalpasti tapi ini merupakan satu berita baik untuk kipas susah mati Wonder Girls.

Anda tak kenal Wonder Girls? Ala, diorang yang nyanyi lagu Nobody tue. Yang lirik dia lebih kurang gini bunyinya:-

“I want nobody, nobody but you. I want nobody nobody but you”.

Zoom: MInat juga lagu Nobody..nobody ni...!!! 





No comments:

Post a Comment

i'm emo